Hakkında hayırlısı olsun insallah. İnsan biraz buyuyunce parayı önceliğine koyuyor ama 20li yaşlarda o kadar farkında olmuyorsun hayatın; bu işler ilgi çekici geliyor. Seni de anlıyorum. Ama benim bakis açım şöyle:
Kızsiz yaşanır ama parasız yaşanmaz. Senin de dediklerine çıkıyor yine.
Bak acuna, kaç yaşına geldi ama hâlâ 20 yaşında insanlarla sevgili olabiliyor.
Sevgilin var diye para ayağına gelmez ama paran varsa kızlar ayağına gelir. Yaşın da farketmez paran olduktan sonra 👍
Neyse çok özlü söz söyledim. Yeri gelince insan içini dökmeden duramıyor ☺