+1 milyon. Takip ettiğim niş yabancı forumlar var konu dışı bir şeye asla izin vermiyorlar kuralları net. Bu yüzden az ama öz kitleye sahipler. Az ama öz kitleye sahip olsak çok daha iyi olur şu forum.
O zaman neden x bir platform y ve z ürünlerini de satar.
Cicek sepeti illa cicek mi satcak.
Letgo illa 2.el mi
Getir yemek mi finasa bile geçti.
Az öz kalalım da sosyal ağ kopukluğu samimiyeti aza indirelim.
Herkes basarili olsun basarisiz olsun mu diyelim.
Bu arada kararınıza saygı duyuyorum da rahatsız olan varsa okumaz geçer engeller.
Bu sizin düşünceniz. Biz istişare yaptık konudaki değerli üyelerle bitti gitti. Konuyu baltalama veya kaosa gerek yok. İyi forumlar.