benimde tecilim bitiyor bu ayın sonunda ama şu an gitmek için hiç hazır değilim bir sürü işim var tecil ettirmek istesemde anca haziranda yapabiliyorum yoklamamı yapmasam nolur sizce
yoklama kaçağı durumuna düşüp her gün 45tl gibi bi cezaya maruz kalabilirsin hocam. faizi vs var mı o kısımları bilmiyorum