yunusphp34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle bir askerlik aynı dediğin gibi olur hocam büyük ihtimal😃
yok be benimki eğlenceliydi. yani sürekli dağ görmekten sadece 50 kişiyi görmek birazcık sıkıcı olabilir herşeyin kısıtlı olması çarşı izninin olmaması ikide bir gecenin 3'de tatbikat olması sabah akşam acaba ayaklarım mantar olurmu botlarımı çalarlarmı yada kavga etiğim çocuk gelip gece bana birşey yaparmı derdi he birde ailene muhtaç olman parasız kalman devletin sana vericeği 3 kuruşu sayman belirli saatler dışında hiç birşey yapamaman. daha bunlar gözüken yüzü birde bir denesen