Ortalama 1 yıldır orta-yüksek tutarda bakiyeyi bu sitede trade ediyorum %0 fee olması sebebiyle. Bir çok yatırım-çekim yaptım hiç sorun yaşamadım.

Fakat şu an bu konu tedirgin etti beni, geçmiş olsun.