Konu
Kcex borsasında riske takılan oldumu
21-12-2025, 00:41:39
#4
Pexs
Ortalama 1 yıldır orta-yüksek tutarda bakiyeyi bu sitede trade ediyorum %0 fee olması sebebiyle. Bir çok yatırım-çekim yaptım hiç sorun yaşamadım.
Fakat şu an bu konu tedirgin etti beni, geçmiş olsun.