Selamlar kcex borsasını aktif olarak al sat için kullanıyordum.son 1-2 gün bir coinde sürekli al sat yaptim.Bugün spot emir atarken desteğe yazın yazısını gördüm desteğe yazdığımda risk mekanizmasina takıldığımı öğrendim. Aşağıdaki metni attılar yarin hazırlayacağım istediklerini ama buraya sormak istedim parama el koyma ihtimalleri varmı? Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim




Söyledikleri:
Hesabınızda olağandışı bir aktivite tespit ettik; bu durum risk kontrol kısıtlamalarına ve dolayısıyla para çekme işlemlerinizin bloke edilmesine neden oldu. Kullanım davranışınızı değiştirmenizi öneririz. Lütfen KYC bilgilerinizi ve bir el fotoğrafınızı gönderin. Gönderimden sonra, risk kontrol departmanımız 5 gün içinde yeniden değerlendirme yapacaktır. İnceleme başarılı olursa, risk kontrol kısıtlamaları kaldırılacaktır. Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz. Kullanıcı Sözleşmesine kesinlikle uymanızı ve platform kurallarına riayet etmenizi önemle tavsiye ederiz: https://support.kcexhelp.com/hc/articles/23962442522649.

Lütfen aşağıdaki belgeleri elinizde teslim edin:

Ulusal Kimlik Kartının Fotoğrafı + Elinizde yazılı metin bulunan kağıt

Aşağıdakileri beyaz bir kağıda yazın:

(1) Konunun açıklaması

(2) KCEX hesabı (telefon numarası ve e-posta adresi veya UID)

(3) Son işlem durumu, varlık bakiyesi, para yatırma/çekme durumu, olağan giriş yerleri hakkında açıklama

(4) Hizmet başvuru tarihi

Gerekli bilgileri hazırladıktan sonra, lütfen https://www.kcex.com/handheld-auth adresindeki web sayfasına gönderin.

Başka sorularınız varsa, lütfen bize yanıt verin, böylece sorularınızı daha ayrıntılı olarak yanıtlayabiliriz