ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam seviliyonuz yapmayin tam üretim moduna geçtim hayalim var başarıcam r10 iftar etkinliğine katılcam hayilrisiyla ve girisimciyim hocam 🙏🥲
Şaka yapmıştım ama üzerinize alındınız. Problem yok, Allah mutlu etsin.