Soykaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman seni insanlar yönetiyor başka bir açıklaması yoktur
Zaten öyle hocam.Hepimiz toplumsal bir varoluş içindeyiz.Akdeniz bölgesinde olan bir kadın rahat gezebilir dolaşabilir.Fakat anadoluda olan bir kadında bu rahatlıgı göremezsin.Biz tamamiyle özgür bir ülke degiliz.Biz her zaman elalem ne der diyerek büyütülen nesiliz.Elalem bizi kendilerinin istedigi insana dönüştürüyor.