Hocam bir Mercedes hastası olarak w124 güzel araçlar. Lakin 93 96 arası olmak şartı ile. Yeni nesil m111 motor.
Veya w210 al 97 ve sonrası.
Bende 98 elegans e1 kedi göz vardı. Güzel araçtı. Sonrasında S class s320 Longa geçtim ama çok konforlu çok iyi gidiyor ama yakıyordu.
Temiz w210 bulabilirsen Al arkana bakma. Herhangi markanın 1 milyon civarına Sıfır aracını alacagına gider w w Kasa 2000 model w210 w211 Kasa Mercedes alırım.
Hem güvenlik hem Yol tutuşu hem güven verişi hem de konforu ve dolulugu yeter.
Bir laf vardır Mercedes ve diğerleri... Alman bu işi biliyor
Mercedes konusunda tecrübeli bir hocamıza benziyorsunuz 😊😃. Ortalama 1m civarına önereceğiniz hatchback, mümkünse sunroof cam tavanlı bir model var mıdır hocam