Şahsen benim tercihim her zaman yeni model düşük segmenttir.
İlginize teşekkürler öncelikle hocam. Maalesef ki bütçem itibariyle temizini bulamıyorum şu anlık.
Hocam bir Mercedes hastası olarak w124 güzel araçlar. Lakin 93 96 arası olmak şartı ile. Yeni nesil m111 motor.
Veya w210 al 97 ve sonrası.
Bende 98 elegans e1 kedi göz vardı. Güzel araçtı. Sonrasında S class s320 Longa geçtim ama çok konforlu çok iyi gidiyor ama yakıyordu.
Temiz w210 bulabilirsen Al arkana bakma. Herhangi markanın 1 milyon civarına Sıfır aracını alacagına gider w w Kasa 2000 model w210 w211 Kasa Mercedes alırım.
Hem güvenlik hem Yol tutuşu hem güven verişi hem de konforu ve dolulugu yeter.
Bir laf vardır Mercedes ve diğerleri... Alman bu işi biliyor
Selamlar hocam, model yılı, motor koduna kadar yazmışsınız elinize emeğinize sağlık öncelikle. W210 da tank gibi araba, ekledim listeme. Teşekkür ediyorum.