Selamlar,
500 k bütçe ile otomatik, mekaniği sağlam bir araç, pek bulamadığım için W124 gibi arayışlara girdim.
Açıkcası araba yattığı yerde bile zarar ettirdiği için bütçeyi artırmak istemiyorum. Nispeten yeni diye kmsi yüksek veya ağır hasarlı da almak istemiyorum.
Var mıdır kullanan dostlar?