Xabo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belirtmeyi unutmuşum kulak içi kullanıyorum kulak üstü telefon için pek beğenmiyorum.
Ankerin liberty 4 - veya 5 i de beğenilen kulak içi kulaklıklardan.