NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani c1 seviyesinde Türkçeye gerek duymadan hosting arıyormuş gibi geldi bana…
Herkesten özür dilerim kendimi ifade edemediğim için. Web tasarım ile senelerdir uzak kaldığım sektör oldu ve artık yavaş yavaş unutmalar başladı.
Sektörüm proxy satış üzerine şuanda ondan kaynaklı bilgisizliğimi ve cahilliğimi görmezden geldiğiniz için ayrıca minnettarım size.
Hem finansal olarak ciddi paralar sektöre yatırdığımız için hem de yeni başlayacağımız sektörün heyecanıyla saçmaladığımın er yada geç farkediyorum ama iş işten geçmiş oluyor. Dalga geçilmeler, aşağılanmalar, konumun baltalanması, küçük görülme vs bu tarz şeyler karşı tarafa ne kadar hak versemde kalp kırıcı ve motivasyon düşürücü birşey olduğu için devamında yazıp yardım isteme isteği kayboluyor.

Benim amacım şudur;
Şuan da skriptimiz typescript olduğu için ve database'miz MYSQL ek olarak NODE kullanılmıştır (yapay zeka ile) bu yüzden infinityfree denemek istedim ve algılayamadığını gördüm (ancak localhost'ta test ettiğimde sonuç alabiliyorum ve bu beni tedirgin etti sebebi ise acaba yapay zeka localhost'a bağımlı bir skript yazdırmak istediğimi mi düşündü diye) ondan kaynaklı bende bu konuyu açma gereksinimi duydum.

Tekrardan bilgisizliğim için herkesten özür dilerim genç bir kardeşinizin heyecanı olarak görürseniz küçük bir hata olarak algılamak daha kolay olur (Şahsi değildir bunu deme sebebim)

Şimdiden önerilerinizi araştıracağım ve detaylıca inceleyeceğim, saygılar.