Merhaba, son bir aydır,

Rusya da bir yük gemimiz vuruldu, basına yansıdı,
Karadeniz’de afrika uyruklu bir gemi mayına çarptı yandı
Gürcistan’da askeri uçağımız düştü şehitler verdik
Son 2-3 gündür ise Rus ihaları ülkemize girmeye başladı biri F-16 ile düşürüldü, diğeri kendi kendine bugün İzmit’e düştü, Rusya ne yapmaya çalışıyor?

Tesadüf denemeyecek kadar saçma olaylar yaşanıyor



https://x.com/olayabaktr/status/2002...307219678?s=46