......... Böyle konu olmaz, konuyu açanın ne vicdanı var, ne aklı var, ne haysiyeti var... Yani bu nedir!!! 4K Euro kazanacaksın ve bana 100₺'den satacaksın, yani var ya... Bak yani var ya!!!!!!! Var ya!!!!! Var y.....!!!!
Sen kendini kandır emi......