Yaradan Ekkek ile kadın yaratmış birbirleri için. oglan oglana olmazki... dogulularda bunu kabul etmezler. o kadın ne dedigini bilmiyor sırf muhalefet için. yok gaz odası bilmem ne ülkeyi kötü gösderme peşindeler. türkiye cumhuriyeti falan onların umrunda degil.
Benim bu lgbt bireyleri hakkında düşüncem şu şekilde.
TV'de Sosyal Medyada reklamı yapılması tüm dünyada yasaklanmalı.
İşid gibi kurşuna dizmek de mantıklı değil. Ama reklamı tanıtımı yapılması da doğru değil.
Kendi evlerinde ne yapıyorlarsa yapsınlar. Ama reklamını yapmak son derece yanlış.
Ve bu bireylere çocuk vermekte büyük yanlış. Kedi köpek bakabilirler bunun yerine.