Bundan binlerce yıl önce de varlardı ve bundan binlerce yıl sonra da var olmaya devam edecek.
Kanaatimce bunun önüne genç yaşta evlilik geçebilir fakat günümüzde neredeyse imkansızlaştı bu durum. Gençleri üniversite okumaya dayatan bir topluluğumuz var ne yazık ki. Derseniz evlilik ne alaka hocam kaç yaşında adamlar yapıyor, evet ama bir nebze insanın başka şeylere yönelimini engelleyebilecek potansiyeli var evliliğin. Evlilik sadece beraber oturup yemek yemeden ibaret değildir. Kişi, eşinden gizli çıkmayı deneyip başarılı olsa bile ilkinden sonra bir utanma veya vicdan azabına uğrayarak devamını engellemiş olur, tabii bu hepsi için geçerli değil.
Siyasi konuya gelecek olursak hepsi birer politika çerçevesinde, insanları ayrıştırma ve sapkınlığa yönlendirme içerisinde bu yolu izlemektedirler. Ama ülkemiz diğer ülkeler gibi sert bir politika izlememektedir, sadece çoğu vatandaşlar bu durumu kabul etmemektedir.
Bildiğim hiçbir dinde kabul edilmemektedir eşcinsellik.