Neden televizyondaki Gelin dizisi gibi diğer tüm dizilere yapılsın ki birisi kalkar kendi köyünde 2 kadınla evlenmeye kalkar tepki olmaz. Abi neden tek taraflı oh diyonuz
ben bunlarada diyorum zaten bunlarıda bitirsinler misal kızılcık şerbeti dizi saçmalığı gibi aldatmayı normaleştirmek akla mantığa sığmıyor