3-4 ay öncesine kadar 4-5 lt diyebilirdim gerçekten ama nedense son zamanlar 2lt civarı iş yerinde hiç içmiyorum arıtma var diye(içinin düzgün temizlendiğini düşünmüyorum) akşamlarıda evde ya da dışarıda içiyorum aklıma geldikçe