yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce aldım 532 li hat,kullanmayı bıraktım numarayı.eski sahibinin mesajları,çağrıları bitmiyor.
Ablam da ayni dertten muzdarip.