Arkadaşlar bu konu üzerinde bence gereksiz bir tartışma var. MEB ilgili yazıda diyor ki, gerektiğinde alan, alan adı bakanlığımız tarafından verilecektir. Ancak, okullar eğer isterlerse ilgili yazıdaki belirtilen kuralların tamamına uymak koşuluyla, kendileri imkanları doğrultusunda web sitesi yapar- yaptırabilirler. Yani, kimseyi daha geniş büyük bir site yapmaktan alıkoymuyor, sadece imkanı olmayan , ki binlerce köy okulu var bu şekilde, okullara hizmeti kendisinin sağlayabileceğini söylüyor. O yüzden de kaygınız olmadan, iş ve anlaşmalarınıza devam edebilirsiniz.
Örnek:
T.C. M.E.B. Mehmet - Kamuran Tekin EÄitim, Uygulama Okulu ve İŠEÄitim Merkezi