klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç gündür dikkatimi cekti Türkiye DataCenter üzerinden bazı sorunlar var, yavaşlama kesinti gibi.. Hadi hayırlısı vardır bişeyler galiba
İlk akla gelen Saldırı
He he. Bütün Avrupa bir oldu Türkiye'ye saldırıyor. Kendimizi böyle avutuyoruz..😄