Bu mesajımda ihtar çekeceğimi belirtmiştim. Ertesi gün noter üzerinden ihtar çektim.
Bugün ödememin tamamını yapmışlar.
Ben kurtuldum. Allah yardımcısı olsun PayTR ile iş yapanların.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Destekleri çok kötü.
Bir şey soruyorsunuz saatler sonra alakasız bir yanıt alıyorsunuz.
Kullanıcı karttan ödeme yapıyor, ödeme çekiliyor. Ama sizin Bildirim URL'inize onay mesajı dakikalar sonra geliyor. Kullanıcılar param çekildi hizmetim nerede diyor.
Saçma sapan banka hataları geliyor. Soruyorsunuz, banka sizinle çalışmak istemeyebiliyor diyorlar. Ne alaka aynı kart ile 10 dk önce ödeme aldım diyorsunuz. Şartlar bu şekilde diyor !?
Türkiye içinde iyzico'dan şaşmayın. 2 - 3 kuruş fazla verin, kaliteli hizmet alın ve hizmet verin. Sizden hizmet alanlar PayTR'yi bilmiyor, sizi biliyor.
Bu *********** firmayı forumda barındıran r10 yönetimine yazıklar olsun