eh çünkü hazır script = bir sürü insanın kullandığı script. hataları, şunları, bunları ayıklanmış script. ek olarak çok kullanıcı demek o firma durduğu yerde duruyor demek. tanıdığım bildiğim kişi olmadıkça ben de olsam özel birşey yaptırtmam açıkçası. ah bunu yazılım şirketi açmış birisi olarak söylüyorum. şahsen şirketime en çok para getiren projeleri kendim getirdim. satıcı paralaması satış mühendisi falan hep hikaye oldu. o projeleri de aslında kulaktan kulağa oynayan müşteriler getirdi. pek çoğu kendilerine özel proje yaptırmış, bir noktadan sonra işler tıkanmış, cevap süreleri uzamış, para sorun olmuş müşterilerdi. "bizim işi şu firma çözdü sizinkini de çözer" tarzı bir referansla gittiğim için o işleri aldım. yani aslında satışı da ben yapmış olmuyorum bu durumda.
bilmediğin yere özel iş yaptırmak mobilya için de sorun yazılım için de sorun. olayı anlayabiliyorum. ama yazılım işini bu noktaya biz taşıdık açıkçası. müşteri güvenini kırdık teee seneler önce... onlar da haklı... biyeceksin ki ben öyle değilim... evet ben de değilim... ama bu yazılım olayına bakış açısını maalesef değiştirmiyor. şirketi kapatma sebeplerimden birisi de budur...