uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seninkisi de hazır seninkisi de başkasının kullandığı altyapı oluyor tüm müşterilerine kullandığına göre..
Hocam sizin e ticaret temanız ne zaman çıkıyor ya