Uzun yıllardır İş Bankası kullanırım. Gerek güvenliği, gerek müşteri hizmetleri, gerek hizmet kalitesi gerçekten kusursuza yakın bankadır.
Bazı bankaların maaş müşterisine özel verdiği kredi oranlarından daha düşük oranlar veren bir banka düşünün mesela...