DarkerVip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hıza bağlı ama geçen sene 0’dan 20’ye kasma 200’dü. Hatta konusu vardı R10’da.
edit : onda süre şartı yoktu.
200 liraya da degmez be