Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendine web site kurup orada demo olarak paylaşman daha sağlıklı paylaştıkların sadece ekran görüntüsü başkasının sitesinden aldın derler
Teşekkürler öneriniz için hocam.