mourninair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Drop degil ya direkt tedarik edip toplu veya urettirip satma sekli.
bu mantikliymis hocam aslinda bi bakayim
İadesi %2 yi geçmez tabi ürün kaliteli olacak. Ty iadesi yüksek diyenler ya iş bilmiyor yada tekstil gibi nunara beden vs olan ürünlerden bahsediyorlar. Evet onlara girilmez.