bildiğim kadarıyla sadece html.databse php felan deteklemiyor verdiği host.Eğer sitenizi html ile yapcaksanız gayet mantıklı kullanmanız.Devlet dairelerinde vesaire türkiyede ki sunuculardan barındırma hizmeti almak en mantıklısı aslında.Malum devlet işlerinde gizlilik.Ama okullar için herhalde böle bişi çok da önemli omasa gerek .