CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son ayda çıkmaması gerekiyordu
erpektech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son ay içerisinde cayma bedeli çıkmıyor, hata olmuştur. Arayın düzelttirin.
Evet, Turkcell ve Vodafone de çıkmıyor ama Türk telekom çıkartıyormuş, hatta internette bununla ilgili BTK'ya şikayet için video gördüm, herkes altına yazmış.

https://www.youtube.com/watch?v=b9L6PjbFkEE

Bende emin olamadım son anda mı geçmem gerekiyor.