Son ayda çıkmaması gerekiyordu
Son ay içerisinde cayma bedeli çıkmıyor, hata olmuştur. Arayın düzelttirin.
Evet, Turkcell ve Vodafone de çıkmıyor ama Türk telekom çıkartıyormuş, hatta internette bununla ilgili BTK'ya şikayet için video gördüm, herkes altına yazmış.
https://www.youtube.com/watch?v=b9L6PjbFkEE
Bende emin olamadım son anda mı geçmem gerekiyor.