Konu
R10 Hangi bankayı kullanıyor?
16-12-2025, 12:08:58
#12
nopeion
Hocam asıl param enparada duruyor, işlem masrafı olmadığı için ancak kredi kartı olarak garanti bankasının kartını kullanıyorum. Bonus kampanyaları diğer bankalara göre daha çok gibi geliyor.