Yups adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Trendyol da iade ve komisyon oranları aşırı yüksek kendi markanızı kurmanızı öneririm.
Kendi markamizi kurup nerde satacagiz yine trendyol mu