Okul neden MEB in sunucuları varken gitip başka yerden domain + hosting alsınki

Tasarlama işi tamamen okula ait ( MEB Hazır Şablonda veriyor )

Bu arada başlık yanlış "artık okul sitelerini barındırmıyacakmıyız ?" olucaktı herhalde