tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel ve temiz maç oldu. İlk yarı 5 yada 6 olabilirdi diye düşündüm.
Evet fark daha da fazla olabilirdi iyi oldu bizim için