Peki ekran kartının Watt ı kaç sizdekinin? Şarjı iyi gidiyor mu ?
105 WATT ekran kartı, sarjı eğer güç modunu performanstan dengeliye alırsam veya düşük güç modu özel yapılandırılmış şekilde ağır bir iş yapmazsam dizi film gibi veya postalara bakma internette gezinme gibi şeylerde gayet güzel gidiyor, sarjsız oyun oynayınca direk içip bitiriyor. Sarja takmadan hiç kullanmıyorum her zaman sarjda kullanıyorum o yüzden çok iyi bir yorum yapamam fakat gördüklerim bu yönde.