Lenovo LOQ kullanıyorum 4050 ekran kartı Ryzen 7 7435HS işlemcili modelini yaklaşık 6 ay oldu çok memnunum içindeki donanıma göre çok şık ve sade bir tasarımı var bir yerlerde kullanırken monster ve türevleri gibi abartı durmuyor performans olarak on numara, başka ürünleri test etmedim ama lenovo loq serisi tecrübelerime dayanarak önerimdir.