Bu durum normal. Anormal gelmesin. Yılların birikintisi olabilir veya bir vitamin eksikliği, beslenme bozukluğu vs. Önce bir sağlık ocağına gidip lütfen kan tahlili yaptırın. Eğer B12 veya farklı birşeyin eksikliği yoksa beslenmenizi daha sağlıklı yapmaya özen gösterin. Dışarıda yürüyün, tanımadığınız insanlara selam verin esnaflara hayırlı işler bol kazançlar dileyin. Zihninizi dinlendirmek için kitap okuyun bir kaç sayfa günde. Dini inancınızı bilmiyorum tavsiyem namaz kıl günde kaç vakit kılabilirsen.
Sonbahar da bende miskin, tembel, İsteksiz bir hal almaya başlamıştım. Kan tahlili yaptırdım B12 düşük çıktı biraz kolesterol yüksekliği ve doktor B12, d3k2 verdi. Şimdi hamd olsun daha iyiyim biraz da beslenmeyi toparlayınca.