Seni okurken şunu çok net hissettim: yorulmuşsun ama öyle biraz yorgunum değil, uzun zamandır taşıdığın bir yükten bitkin düşmüşsün. Bunun tembellik, isteksizlik ya da şımarıklıkla hiçbir ilgisi yok. İnsan anlaşılmadığını hissettiğinde, ne kadar güçlü olursa olsun içi boşalıyor. naçizane tavsiyem zihnini dinlendir ama bunu kısa sürede yap ve kaldığın yerden devam et, hayat güçsüzler için çok acımasız maalesef..