hocam öğrenci kaydım vardı gss borcu olarak gösterdiği donemde. hala var. öğrenci adama gss yazamaz 2 senedir hala yazıyor. akdeniz üniversitesindeyim.
Sen uğraşacaksın ispat için, onlar yazarlar. Klasik uygulamalar artık bunlar, yazamazlar edemezler falan demenin faydası yok.