Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Silinen borç yok, zaten kanunen 10 sene tahsil edilmeyen borçlar siliniyor iktidar da sanki bir icraat yapmış gibi bunu üstüne alınıyor 2016 öncesi borçlar siliniyor sadece o da kanun gerektirdiği için. Borç falan silmezler, banka hesaplarınıza e-icra gelir. Bankadaki işleriniz önemliyse seve seve ödeyin derim çünkü muhakkak geliyor e-icra, işleriniz aksar.
hocam öğrenci kaydım vardı gss borcu olarak gösterdiği donemde. hala var. öğrenci adama gss yazamaz 2 senedir hala yazıyor. akdeniz üniversitesindeyim.