Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim dostlarım. +R10 verdim hepinize.

Mordekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pazarlık yapıp orta yolu buluruz hocam ciddi alıcıyım
Hocam 50k teklif ettiniz. Pazarlık şuan mümkün görünmüyor. Zaten ram olmuş 41 bin lira. Kusuruma bakmayın lütfen


Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parça parça satmayı düşünürseniz ekran kartı fiyatı ne olur acaba
Parça satışım yok hocam. Sevgiler.