Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim dostlarım. +R10 verdim hepinize.
pazarlık yapıp orta yolu buluruz hocam ciddi alıcıyım
Hocam 50k teklif ettiniz. Pazarlık şuan mümkün görünmüyor. Zaten ram olmuş 41 bin lira. Kusuruma bakmayın lütfen
Parça parça satmayı düşünürseniz ekran kartı fiyatı ne olur acaba
Parça satışım yok hocam. Sevgiler.