efecakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde gss borcum var siliniyormuş sanırım. bilgi almak için konuyu takipteyim.+
Silinen borç yok, zaten kanunen 10 sene tahsil edilmeyen borçlar siliniyor iktidar da sanki bir icraat yapmış gibi bunu üstüne alınıyor 2016 öncesi borçlar siliniyor sadece o da kanun gerektirdiği için. Borç falan silmezler, banka hesaplarınıza e-icra gelir. Bankadaki işleriniz önemliyse seve seve ödeyin derim çünkü muhakkak geliyor e-icra, işleriniz aksar. Sadece banka değil yatırım hesabı varsa (fon-hisse vesaire) onlara da geliyor.