Merhaba R10
Yaptığım siteme açık arttırma mantığı yapmayı düşünüyorum.
Bunu yapsam hukuksal sorun vb. olabilir mi?
Not: Para bana asla geçmeyecek kişiler arasında gerçekleşecek.
Ben sadece sistem sağlicam.
Açık arttırma derken biri bir ilana 20 tl teklif etti diğeri 40 süre sonunda veya en fazla parayı veren satın mı alacak bu şekildeyse bir sorun olmaz ödemeyi siteye bakiye olarak ekler kullanıcı ilanı satın alır, tabii tüm ürünlerin yasal olması gerekçesi ile sorun olmaz aksi taktirde site sahibi suçlu bulunur ilani sisteme aldigi icin