hocam arkadaş olarak görmediğini söylemişsin bence doğru da yapmışsın...
şimdi ona kararına saygı duyduğunu ve bundan sonra görüşmek istemediğini söyle
okul iş vb gibi bir araya gelmek zorunda olduğunuz alanlarda iseniz yapmanız gereken şey
onunla aynı ortamda olduğunuzda veya ona bilgi aktaracak birisi ile aynı ortamda olduğunuzda kesinlikle enerjik olun
onu gördüğünüzde nazikçe günaydın iyi akşamlar demeyi unutmayın aynı masada vs oturursanız tamamen görmezden gelmek yerine konuşmanız gerekirse uzatmadan resmiyet katarak konuşun geçin
ne olursa olsun umursamaz görünün gözünüzü severim o dönmese bile itten pişman hale gelir zaten bunun egosu ile yetinin ve olurda tekrar görüşmek isterse nazik ve net bir dille reddedin