Umarım bı çözüm bulabiliriz yoksa halimiz harap
Hocam benim de hesabım inceleme anında kimlik attım sonra onay bekliyor dedi ben de hesaptan çıkış yaptım ama şu an hiçbir şekilde hesaba giriş yapamıyorum mail falan da hiç şekilde giremiyorum hesabı ve de çoğu kişi bu sorunu yaşıyormuş çözümü de 2000 $ civarıymış yani ben hiçbir şey anlamadım hocam