Konuyu saptırtma! Kimseye ben şikayet konunu kaldırtmadım öyle bir samimiyetim de yok kimseyle veya bu forumda. İstediğin kadar ağlayabilirsin, ha yanlış anlaşılmasın 1.250 lira akşam yemeği menüsü benim yemeksepeti'nde. Neyse sen sürekli konu aç. Az açtın. 20-30 tane daha açmalısın bence.

edit: gelin bu konuya benim için+ yorum yapın diyecek çevrem yoktur. Belli ki arkadaşın mevcun (çocuk)