Bende ilk defa duydum hocam vallaha birde moderatöre yazdım diyor kişi. kategori kurallarında ise satıcı ikna edilirse geri çekilebilir yazıyor ama mod arkadaş sağolsun bizi yormuyor yerimize karar veriyor şikayet açıyorum şikayeti de kaldırıyorlar saçmalık
Ben negatif trade yemiyim diye zorla istemeye istemeye almıştım ilginç