Bir açık arttırma başlattım ve Misafir; adlı kullanıcı açık arttırmaya teklif verdi sonra @SrdL;hocama yazdım sildirdim dedi kurallarda ise satıcı ikna etmeniz durumu anlatmanız lazım yazıyor bana hiç bişey anlatılmadan teklifi geri çektirmiş bana hiç bişey sorulmadan bu nasıl bişey o zaman bende bir çok kişinin konusuna teklif vereyim sonra sileyim beğenmezsem var mı böyle bişey? Böyle bir saçmalık? Sonra birde bana eksi ticaret puanı veriyor bu kişi nasıl oluyorda verebiliyor neye güveniyor ve baktığımda bu kişi aynı şeyleri daha öncesinde başka kullanıcılara da yapmış neden bir ceza almıyor? Bu cezalar sadece bize mi geçerli? Platform bu gibi kullanıcılar yüzünden üye kaybediyor ve bu gibi kullanıcılar desteklendiği için her geçen gün bu kullanıcalar gibi kullanıcılar platforma doluşuyor diğer asıl ticaretini yapan insanlarda soğuyor ve kayboluyor gidiyor şahsen ben bir kullanıcı olarak böyle kullanıcıların cezalandırılmasını istiyorum benim gibi bir çok kişininde böyle düşündüğünü düşünüyorum bana zaten güzel bir dille geri çekmek istediğini söylese ben gayet samimi bir dille kabul ederim ticaret yaptığımız kişilerde bunu bilir ama ben bu şekilde yapıldığında sinirleniyorum her insan gibi kişinin cezalandırılmasını istiyorum bana verdiği eksi ticaretin kaldırılmasını istiyorum ve bu gibi kullanıcılarında gereken cezayı almasını istiyorum yoksa platform güvenilir bir kullanıcıyı daha kaybedecek.