Merhaba R10
Yaptığım siteme açık arttırma mantığı yapmayı düşünüyorum.
Bunu yapsam hukuksal sorun vb. olabilir mi?
Not: Para bana asla geçmeyecek kişiler arasında gerçekleşecek.
Ben sadece sistem sağlicam.
Hukukcu değilim ama dolandırıcılık olursa ilk siteniz yani sizin adınız geçicektir detaylı araştırmanız lazım